Z wizytą w NIO

Z wizytą w NIO

Dla większości użytkowników samochodów w Europie marka NIO pozostaje na razie mało znana, jednak ma to szansę zmienić się już niebawem. Ten chiński producent ekskluzywnych, elektrycznych SUV-ów wkracza właśnie na europejski rynek oferując trzy modele aut dostępnych wyłącznie na abonament. Jako partner i dostawca zawieszeń zostaliśmy zaproszeni na event inaugurujący obecność NIO w Niemczech, Holandii, Danii i Szwecji.

Na wydarzenie, które odbyło się w 7 października w Berlinie zaproszeni zostali przedstawiciele firm partnerskich, dziennikarze, osobistości i menadżerowie firmy NIO. Głównym celem spotkania było przedstawienie ideologii NIO, według której użytkownicy samochodów w ramach miesięcznego abonamentu i limitu kilometrów będą mogli korzystać z pełnego ubezpieczenia, serwisu, systemów ładowania, a nawet wymiany rozładowanej baterii na nową. Bez wątpienia fakt, że samochody NIO nie będą oferowane do sprzedaży  to nowatorskim podejściem i pierwszą tego typu ofertą konsumencką w segmencie automotive. Pokazano również wszystkie modele, które będą dostępne na rynku europejskim, w tym ET5, do którego BWI Group dostarcza pasywne technologie zawieszeń. 

W trakcie doskonale przygotowanej prezentacji  goście mogli usłyszeć wystąpienie Założyciela i Prezesa Zarządu marki NIO, pana Wiliama Li, z którym po zakończeniu części oficjalnej spotkał się Krzysztof Kucharczak, Product Development Director w BWI Group. Ponieważ współpraca między obydwoma firmami jest rozwijana, należy spodziewać się kolejnych wspólnych projektów. 

 

 

Klienci BWI Group
volvo
Honda
audi1
VW
bmw
porsche
lamborghini
ferrari
land rover
ford
gm
psa