Dla większości użytkowników samochodów w Europie marka NIO pozostaje na razie mało znana, jednak ma to szansę zmienić się już niebawem. Ten chiński producent ekskluzywnych, elektrycznych SUV-ów wkracza właśnie na europejski rynek oferując trzy modele aut dostępnych wyłącznie na abonament. Jako partner i dostawca zawieszeń zostaliśmy zaproszeni na event inaugurujący obecność NIO w Niemczech, Holandii, Danii i Szwecji.
Na wydarzenie, które odbyło się w 7 października w Berlinie zaproszeni zostali przedstawiciele firm partnerskich, dziennikarze, osobistości i menadżerowie firmy NIO. Głównym celem spotkania było przedstawienie ideologii NIO, według której użytkownicy samochodów w ramach miesięcznego abonamentu i limitu kilometrów będą mogli korzystać z pełnego ubezpieczenia, serwisu, systemów ładowania, a nawet wymiany rozładowanej baterii na nową. Bez wątpienia fakt, że samochody NIO nie będą oferowane do sprzedaży to nowatorskim podejściem i pierwszą tego typu ofertą konsumencką w segmencie automotive. Pokazano również wszystkie modele, które będą dostępne na rynku europejskim, w tym ET5, do którego BWI Group dostarcza pasywne technologie zawieszeń.
W trakcie doskonale przygotowanej prezentacji goście mogli usłyszeć wystąpienie Założyciela i Prezesa Zarządu marki NIO, pana Wiliama Li, z którym po zakończeniu części oficjalnej spotkał się Krzysztof Kucharczak, Product Development Director w BWI Group. Ponieważ współpraca między obydwoma firmami jest rozwijana, należy spodziewać się kolejnych wspólnych projektów.